יום ד', כג’ בניסן תשע”ד
דף הבית בלוג המנהלת הנהגת תלמידים הנהגת הורים חדר מורים יצירת קשר
 
לחצו על התמונה להגדלה
קרא עוד...
קרא עוד...
הינכם מוזמנים להצטרף ל"מועדון שיעורי בית ": מקום שקט בו מכינים את שיעורי הבית ומתכוננים למבחנים לאחר שעות הלימודים. תלמידי המועדון נהנים מהנחיה מקצועית של מנחים מטעם "תלתן". הפעילות בבית הספר מתקיימת בימי ראשון בין השעות 13:30-15:30 ובימי שני בין השעות 12:45-14:45. המחיר אטרקטיבי ומסובסד על ידי העירייה.מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל."מועדון שיעורי בית" טלפון: 09-7444689 מייל: efrat@tiltan-rom.co.il
קרא עוד...
קהילה יקרה שלום רב, שנת הלימודים תשע"ד יוצאת לדרך ... ביום שלישי ה-27/8/13 בשעה 8:00. בשעה 8:30 לערך יערך טקס פתיחת שנה וקבלת תלמידי כיתות א' - על הילדים להגיע בחולצות לבנות. היכנסו לקרא את המשך הכתבה
קרא עוד...
מצורפים קבצי רשימות ספרי הלימוד לשנת תשע"ד
קרא עוד...
בית הספר הקהילתי לאומנויות בנווה נאמן מבקש לטפח אקלים,חדוות למידה ויצירה, זימון התנסויות למידה וחשיבה, ומפגש מכבד עם מגוון האמנויות, כמנוף להשפעה על זהות דמות הבוגר הרצוי כאדם אוטונומי בעל השקפת עולם יהודית הומניסטית,ציונית יצירתית ואזרחית ביקורתית. אנו מבקשים לעצב אדם המכבד את הזולת באשר הוא ואת סביבתו ומתוך שיתוף והשתתפות מגלה אחריות (בהתאם לגילו). בית-הספר "נווה-נאמן" מאמין שכל תלמיד יכול להצליח ולהיות מאושר. תפקידו של הצוות החינוכי לאפשר תהליך של מימוש עצמי: חברתי, לימודי ואומנותי ובכך לאפשר ללומדיםלהתמודד עם המציאות ולהסתגל לשינויים, להיות צרכני תרבות, להיות חקרנים, ממציאים, בעלי מיומנות למידה ועבודת צוות, בקיאים במושגי יסוד ומנוסים בטכנולוגיות מתקדמות, משתמשים בכישורים של טיפול במידע והבניית ידע באופן עצמאי, בעלי נטייה למעורבות אינטלקטואלית וחברתית ויכולת לבחור בין אלטרנטיבות ולהחליט תוך הפעלת שיקולי דעת.
קרא עוד...
תחפושות מגניבות, יום שחור לבן, בנים בנות, שנות השמונים ועוד
קרא עוד...
הרקדה ענקית של כל התלמידים והצוות החינוכי עם המרקיד לוי בר גיל
קרא עוד...
קרא עוד...
מופע מוזיקלי בו היוצר פול מור מנגן על גרוטאות שמצא והפכן לכלי נגינה שונים ומשונים.המופע נערך לכלל בית הספר
קרא עוד...
קרא עוד...
In English lesson we learned about a model – The Frayer Model – which helps us study and learn new words. Here are some examples from the class.
קרא עוד...
בשיעורי גיאומטריה ניתנו שיעורי בית יצירתיים.כל תלמיד היה צריך לצלם 3 תמונות מחיי היום-יום בהן מופיעות צורות גיאמטריות (מצולעים ממשפחת המרובעים).להלן חלק מהתמונות ששלחו התלמידים.
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
קליפ בנושא בריונות שהופק על ידי ילדי כיתה ו' ו-ז' בבית הספר הדמוקרטי בהוד השרון. הקליפ מעביר מסר עבור כל תלמידי ואזרחי מדינת ישראל - בריונות! זה חייב להיפסק!
קרא עוד...
די לאלימות ברשת! כולנו יחד יכולים לעצור את הבריונות ברשת. חותמים יחד על אמנה לגלישה בטוחה ומאמצים כללי התנהגות נכונים באינטרנט בסמרטפון וברשתות החברתיותב-11 בפברואר חל יום האינטרנט הבטוח. הצטרפו וחתמו גם אתם על אמנה לגלישה בטוחה ברשת. אנו מזמינים אתכם לדבר עם הילדים על גלישה נבונה ובטוחה ברשת – לבדוק יחד את הגדרות הפרטיות, ללמוד כיצד ניתן להימנע ולהיזהר מסכנות, ואיך מתמודדים עם האלימות והבריונות ברשתות החברתיות. מצורף קובץ אמנה לגלישה בטוחה. הדפיסו אותו, קראו אותו יחד – הורים וילדים, וחתמו עליו.
קרא עוד...
גולשים בטוח - מדריך לשימוש נבון ובטוח במרחב הווירטואליהאינטרנט והרשתות החברתיות מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים בעידן המודרני. לצד היתרונות הרבים ברשת קיימות לא מעט סכנות. עלינו להכיר את האיומים והסכנות באינטרנט וברשתות החברתיות בכדי לדעת כיצד לגלוש בצורה נבונה ובטוחה ברשת וכיצד להגן על עצמנו ועל ילדנו. לצורך זה פיתחנו ביחידת מידע וידע באגף אסטרטגיה, מדריך לגלישה בטוחה.מדריך זה נועד לתת להורים כלים וידע אודות הסכנות הטמונות בגלישה ברשת האינטרנט וכיצד להדריך את הילדים ולהיות מעורבים במה שקורה איתם. מטרתו לספק מידע ולעודד שיח אודות הסכנות ברשת והתנהגות נכונה באינטרנט וברשתות החברתיות בעידן של טלפונים ניידים 'חכמים' (סמארטפונים)
קרא עוד...
השימוש באינטרנט הפך לחלק ממהלך החיים היום יומי שלנו, אם זה לצרכי לימודים, בידור או עבודה. לדאבוננו, בצד עושר המידע והרחבת האופקים מביא איתו האינטרנט סכנות אפשריות למשתמש, החל מבעיות אבטחת מידע כגון חדירת וירוסים או תוכנות ריגול, דרך דואר זבל, חדירה לפרטיות, חשיפה לתכנים לא ראויים, התמכרות ועוד. . . בפינה זו מוצג קישור לחומרים ומגוונים הפעלות בנושא אינטרנט בטוח
קרא עוד...
בכל שבוע שיר אחר להנאתכם
קרא עוד...
תכנית חדשה שיזמה קרן אבי חי מתוך כוונה לקדם מצוינות בלימודי יהדות, ציונות ואזרחות במערכת החינוך הממלכתית. מטרת הפרויקט היא לפתח קורפוס של בתי-ספר ממלכתיים לדוגמה אשר יקבלו על עצמם ליישם תרבות של סטנדרטים וערכים חינוכיים ברמה גבוהה בתחומים הקשורים ליעדים שהציבה הקרן לעצמה. בתי-הספר המועמדים לתכנית "מארג" נבחרו בתהליך סינון קפדני ובתוך שנתיים וחצי הם אמורים להגיע לרמות המצוינות שקבע הפרויקט.
קרא עוד...
מסע בעקבות מנהגי השבת דרך פעילויות, סיפורים וסרטונים המעוררים דיונים.
קרא עוד...
לבית-הספר כמסגרת חינוכית תפקיד חשוב בהבניית חברה ערכית שחבריה מגלים סולידאריות, כבוד, נתינה, מעורבות חברתית, אכפתיות וערבות הדדית. בהתאם לתפיסה זו הוצב טיפוח הערכים והמיומנויות החברתיות כאחד מיעדיו וממטרותיו של משרד החינוך לצד קידום ההישגים הלימודיים.תכנית "מפתח הל"ב" מתמקדת בטיפוח ערכים ומיומנויות חברתיות בחיבור למעגלי הליבה החברתית-ערכית
קרא עוד...
נתינה הינה מערכי היסוד בחברה המכירה בתרומתן של הסולידאריות והערבות ההדדית ללכידות חבריה ולביסוס יסודותיה.חברה ערכית הדוגלת בנתינה לזולת ולסביבה מעודדת את חבריה לגלות אכפתיות וערנות לסובב; להושיט יד לאחר ולפעול למימוש צרכיו ולקידום רווחתו.
קרא עוד...
ענבר מונה תפיסות שונות לגבי המונח "אחריות": יכולתו וכושרו של האדם לראות את ההיבטים ואת הצדדים השונים בקבלת החלטות ובביצוען, הרגשת מחויבות לנקיטת פעולה, האדם מכיר בקשר שבין החלטותיו ומעשיו לבין תוצאותיהם, מוכנות האדם לשאת בתוצאות של מעשיו, הרגשת מחויבות לגבי התוצאה ועוד. בהתבסס על תפיסות אלה ועל גישות נוספות ניתן לזהות את מרכיבי האחריות האישית: אכפתיות ועשייה.
קרא עוד...
קונפליקט הינו התנגשות בין צדדים בעלי צרכים, אינטרסים, רגשות, דעות, אמונות ו/או ערכים שאינם מתיישבים אלו עם אלו. הקונפליקט מהווה תופעה אנושית טבעית והוא עשוי להתגלע במערכות היחסים שבין יחידים, קבוצות, חברות, ארגונים ומדינות.
קרא עוד...
קבוצת השווים שבה מתרחשים תהליכים לימודיים וחברתיים הינה קבוצה הטרוגנית שחבריה שונים זה מזה בהיבטים מגוונים, כמו: צרכים, משאלות ושאיפות, תפיסות עולם, דעות ורצונות, מראה חיצוני, תכונות אופי, יכולות וכישרונות, תחביבים, מסורות ותרבויות. שונות זו באה לידי ביטוי בשלבים השונים של תהליך התפתחותה והתגבשותה של קבוצת השווים, והיא שבה ומתעצמת במצבים של השוואה חברתית. השונות וביטוייה המגוונים בפעילות החינוכית, החברתית והלימודית עשויים לזמן לחברי קבוצת השווים הפריה הדדית, התפתחות אישית וחברתית והתנסות במימוש ערכים כמו: מתן כבוד לשונה, קבלת האחר ועוד.
קרא עוד...
המעורבות החברתית מוגדרת על פני רצף הנע מערנות לסובב דרך השתתפות ושיתוף לעבר עשייה למען האחר/הסביבה. המערכת החינוכית הציבה את טיפוח המעורבות החברתית כאחד מיעדיה וממטרותיה: "לטפח מעורבות בחיי החברה הישראלית, נכונות לקבל תפקידים ולמלאם מתוך מסירות ואחריות, רצון לעזרה הדדית, תרומה לקהילה, התנדבות וחתירה לצדק חברתי במדינת ישראל" (מתוך מטרות החינוך הממלכתי, 2000).
קרא עוד...
מתוך תרגום ל"אהבה הגדולה מכל" ויטני יוסטון אני מאמין שהילדים הם העתיד שלנו למדו אותם היטב ותנו להם להוביל את הדרך, הראו להם את כל היופי שיש בתוכם תנו להם תחושת גאווה לעשות את דרכם קלה יותר בואו ניתן לצחוקם של הילדים להזכיר לנו כיצד היינו אנו ....
קרא עוד...
בפורום זה נוכל לדון בנושאים השונים, לשתף קבצים ורעיונות.
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
קהילה יקרה, בעקבות אירוע האלימות הקשה בחטיבת השחר, מצ"ב מייל ששלחתי אתמול לצוות ביה"ס בשם הנהגת הורים בית ספרית, בצירוף מכתב מהנהגת הורים יישובית. אני בטוחה שכולכם שותפים למסר המובע כאן. הנהגת הורים בית ספרית צוות יקר שלום רב, ביום קשה זה, לאחר שנפרץ גבול נוסף בכל הקשור להתנהגות נאותה, מתן כבוד לאחר, לעבודתו ודעותיו, מצורף מכתב מהנהגת הורים יישובית אליכם. אנו ההורים מחזקים אתכם ומודים לכם על עשייתכם המבורכת בכל יום, אולם ביום כזה זה חשוב שבעתיים להביע את תודתנו והערכתנו הרבה. המשיכו בעבודת הקודש שלכם, עם חיוך ולב רחב, הנהגת הורית בית ספרית
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
18:06 (19/11/13) פרידמן איתי פרידמן
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
18:05 (19/11/13) פרידמן איתי פרידמן
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
10:28 (17/11/13) פרידמן איתי פרידמן
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
Here we will discuss different things, post on the forum, upload documents, pictures or presentation – basically, do what we want! Enjoy!
קרא עוד...
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה.
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
תלמידים יקרים,בפורום זה נוכל לבצע משימות בזמן חירום ולהמשיך ללמוד וליהנות.כנסו לפורום וראו את המשימה ממחנכות השכבה
קרא עוד...
תגובות: -1  צפיות: -1
אתר ללימוד מרחוק של משרד החינוך, הנחיות ונהלים
קרא עוד...
להלן מגוון קישורים מומלצים ללמידה בשעת חירום
קרא עוד...
סרטוני וידאו:1. הוד השרון - העיר הירוקה 2. פארק הוד השרון
קרא עוד...
עיריית הוד השרון, אגף החינוך, תרבות הפנאי והקהילה בשיתוף אגודת ניצן ואוניברסיטת תל אביב מציגים: סדרת מפגשים קבוצתיים ומקוונים להורי התלמידים. הרצאות, הסברים והצגת שאלות.
קרא עוד...
פינה לכל כיתה
אירועי החודש
בלוג המנהלת
תמונות מחיי בית הספר
ספריית הנפלאות של נווה נאמן
מקצועות לימוד
גלישה בטוחה
בשביל השירים
מארג
מפתח הלב
חינוך אישי
הנהגת תלמידים
הנהגת הורים
נאמנון
English Speakers
למידה בשעת חירום
מידע וקישורים
חיפוש באתר