יום ה', כט’ בתשרי תשע”ח
דף הבית בלוג המנהלת הנהגת תלמידים הנהגת הורים מוזיאון "תמונות חיים" יצירת קשר
מתוך תרגום ל"אהבה הגדולה מכל" ויטני יוסטון אני מאמין שהילדים הם העתיד שלנו למדו אותם היטב ותנו להם להוביל את הדרך, הראו להם את כל היופי שיש בתוכם תנו להם תחושת גאווה לעשות את דרכם קלה יותר בואו ניתן לצחוקם של הילדים להזכיר לנו כיצד היינו אנו ....

מתוך תרגום ל"אהבה הגדולה מכל" ויטני יוסטון אני מאמין שהילדים הם העתיד שלנו למדו אותם היטב ותנו להם להוביל את הדרך, הראו להם את כל היופי שיש בתוכם תנו להם תחושת גאווה לעשות את דרכם קלה יותר בואו ניתן לצחוקם של הילדים להזכיר לנו כיצד היינו אנו .... החינוך האישי הינו ביטוי לתפיסת עולם הנשענת על תפיסה ערכית הרואה בכבוד האדם באשר הוא – ערך מכונן ומוביל בחברה, ובתוך כך במערכת החינוך . ערך כבוד האדם הינו ערך המאפשר כיוונים מעשיים רחבים אשר משמעותם- הוקרת השונות והייחודיות המצויה בכל אדם. מתן שוויון הזדמנויות לכל אדם לממש את היכולות הגלומות בו. מתן מקום לכל אדם- הן במובן הרוחני והן במובן הגשמי . שפת החינוך האישי נועדה ליצור מערכת חינוך הרואה בכל תלמיד/ה אדם בעל כישרונות וצרכים ייחודיים, שתפקידה לאפשר לו/ה למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו/ה.תהליך זה יעלה את הדימוי העצמי והחברתי של התלמיד/ה, הישגיו/ה הלימודיים יעלו, האקלים החברתי ישתפר, האלימות תקטן, והדימוי הבית ספרי בקהילה הרחבה ישתנה לטובה.גישת החינוך האישי רואה את התלמיד/ה כחלק מהסביבה המשפחתית והחברתית בה הוא/היא חי/ה.